Бранд комуникация

 

br

Магистърска програма: Бранд комуникация
(за придобилите образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ в специалности „Комуникационен мениджмънт“, „Връзки с обществеността“, „Журналистика“ и „Книгоиздаване“ на Факултета по журналистика и масова комуникация, както и към бакалаври и магистри от други специалности на други факултети на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и други висши училища)

Презентация на програмата

Срок на обучение: 2 семестъра
Форма на обучение: задочна
Форма на прием: платено обучение – диплома за висше образование (степен „бакалавър“ или „магистър“)

Ръководител: доц. д-р Калин Калинов
e-mail: kkalinov@uni-sofia.bg

Професионално направление
3.5. Обществени комуникации и информационни науки
Форма на обучение
Задочна
Брой семестри
2

Conditions

В магистърската програма могат да кандидатстват лица със завършено висше образование в степените „бакалавър“ и „магистър“ завършили специалности „Комуникационен мениджмънт“, „Връзки с обществеността“, „Журналистика“ и „Книгоиздаване“ на Факултета по журналистика и масова комуникация, както и към бакалаври и магистри от други специалности на други факултети на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ и други висши училища.
За обучение в магистърските програми на ФЖМК се приемат кандидати с общ успех от дипломата за завършено висше образование, не по-нисък от ДОБЪР. Магистърските програми на ФЖМК започват при минимален брой студенти 15 души за група.

Educational goals

Образователни цели

Магистърската програма „Бранд комуникация“ е интердисциплинарна и обхваща ключови аспекти на съвременната комуникационна практика. Програмата е насочена към хора, които имат интерес към задълбочено изучаване на различните аспекти, свързани с бранд комуникацията, включително създаване и разпространение на съдържание в социалните мрежи, медиен маркетинг, изграждане на визуална идентичност на бранда и стратегическото му управление.
Целта на програмата е да предостави на студентите качествено обучение в областта на бранд комуникацията чрез балансиране на теоретични и практически дисциплини. Това създава предпоставки да надградят съществуващите си познания и умения, с което да бъдат по-конкурентноспособни на пазара на труда. Предимство на програмата е, че предоставя и специализирано практическо обучение – чрез учебни модули и практикуми, водени от действащи специалисти в съвременната комуникационна практика.
Специален акцент в програмата е комуникирането с таргет аудитории чрез социалните мрежи, както и стратегическото изграждане на бранда и неговата визуална идентичност. Практическите дисциплини са фокусирани и върху развиването на „меки“ умения в бранд комуникацията, включително презентирането, а също и върху кризисната бранд комуникация и създаването на бранд съдържание със смартфон. Така придобитите умения са ценни в ежедневната практика на всеки професионален комуникатор.
Студентите от тази магистърска програма завършват курса на обучение със защита на дипломна работа (магистърска теза) пред държавна изпитна комисия.

 

 

Educational plan

Document
Прикачен файл Размер
BC-2-ZO-2023-s.pdf 510.72 KB