Какво точно са медийните изследвания? Как изглежда кариерното развитие в сферата и какво е да погледнеш медиите от страната, която обикновено остава скрита? Ще отговорим на тези и още много въпроси на събитието на 16 май, от 14:00 до 17:00 часа, в зала 61 на ФЖМК, СУ „Св. Климент Охридски“. На събитието "Кариера в медийните изследвания: другата страна на комуникациите" ще разгледаме специфичния характер на комуникационната индустрия и нуждата от нови методи за изследване, анализ и измерване на усилията на комуникационните отдели – методи, които доказват тяхната ефективност. Комуникационните професионалисти често срещат трудности пред измерването, а без него всички комуникационни дейности са недоказуеми и бюджетите за тях - трудни за защитаване. Уменията, нужни за добро измерване и анализ на медийното покритие, са ключови и необходими за всеки практик в медийната среда на XXI век. Именно затова, ние от A Data Pro, Commetric, DeLange Analytics, Perceptica и pressrelations.de подкрепяме най-добрите практики на Международната асоциация за измерване и оценка на комуникацията (AMEC) в опит да променим подхода към измерването. Събитието е насочено към всички студенти, които имат интерес към сферата на комуникациите, връзките с обществеността, медиите, журналистиката и тяхното измерване.