ОТКРИВАНЕ – 10.00 ч.
ПРИВЕТСТВИЕ ОТ ДЕКАНА НА ФЖМК ПРОФ. Д-Р ВЕСЕЛИНА ВЪЛКАНОВА
СУТРЕШЕН ПАНЕЛ: 10.00 – 12.00 ч.
МЕДИАТИЗИРАНОТО ЧЕТЕНЕ И ОБРАЗОВАНИЕ
Модератор: ПРОФ. Д.Н. АНДРЕАНА ЕФТИМОВА
Click here to join the meeting
Александър Шпатов. Качественото търсещо четене в българските дигитални библиотеки
Спаска Тарандова. Информационната функция на библиотеките в комуникационните кампании относно COVID-19 в социалните мрежи в България
Мартин Кирилов. Обучение по религия чрез филми, сериали и предавания
Панайот Стефанов. Зиновете – между медиите и изкуството
Вероника Галева. Стратегии за издаване на заглавия в немските издателства
Велислава Балтаджиева. Италианският журналистически език: деление и особености
Владимир Стоичков. Тенденции в латиноамериканската испаноезична публицистика
Дена Попова. Форми и канали за предаване на памет и пресъздаване на миналото
Дискусия
СЛЕДОБЕДЕН ПАНЕЛ: 12.00 – 14.00 ч.
КОНФЛИКТНИ ТОЧКИ И ЕТИКА В КОМУНИКАЦИЯТА
Модератор: ДОЦ. Д-Р ОРЛИН СПАСОВ
Click here to join the meeting
Ася Асенова-Тодорова. Подготовка за управление на кризисни комуникации като част от комуникативната компетентност на частни лечебни заведения
Десислава Францова. Комуникационни последици от коронавируса в телевизионната спортна журналистика
Любомир Палев. Интернет пространството като катализатор на кризи
Богомила Колева. Влияние на пандемията от COVID-19 върху бизнеса
Зарина Василева. Етични проблеми при благотворителни кампании за деца
Иван Захариев. Фотографската снимка – “алиби” за дезинформацията
Александър Велев. Гаранции за независимостта на обществените медии – независимост на органите на управление и на финансирането
Дискусия
СЛЕДОБЕДЕН ПАНЕЛ: 12.00 – 14.00 ч.
ПОЛИТИКА И ПРОПАГАНДА
Модератор: ПРОФ. Д-Р ЕФРЕМ ЕФРЕМОВ
Click here to join the meeting
Борислав Радославов. Политически аспекти в медийните образи на главните прокурори (2006-2020 г.)
Камен Каменов. Науката за рекламата между двете световни войни
Цветан Томчев. Фотография и пропаганда в българската преса в периода от края на Първата Световна война до първите години на Втората световна война от 1919 до 1943 година
Петър Шойлев. Стив Бел за ролята на карикатурата в медиите
Виктория Атанасова. „Шарли Ебдо“ – конфликтна точка
Борис Стоянов. Комерсиализирането на политическия наратив. Новото политическо говорене в дигиталния спектър
Анелия Петрова-Христова. Туитър срещу политиката – нова ера в политическия дискурс в САЩ
Ивелина Георгиева. Журналистически практики в социалните мрежи по време на избори
Стоян Георгиев. Българският спорт като сечение между европейския и азиатския спортен модел според публикациите в спортните медии
Дискусия
СЛЕДОБЕДЕН ПАНЕЛ: 14.00 – 16.00 ч.
ДИГИТАЛНИ МАРКЕТИНГОВИ КОМУНИКАЦИИ
Модератор: ПРОФ. Д-Р НИКОЛАЙ МИХАЙЛОВ
Click here to join the meeting
Теодора Петкова. Стратегическото значение на диалога в дигиталните маркетингови комуникации в Мрежата
Вяра Петрова. Медийно съдържание и маркетингът в дигитална среда – предизвикателства и нови хоризонти
Елена Славкова. Маркетингови техники и послания за Ковид пандемията във Фейсбук - съпоставка между България и Англия
Калоян Ганев. Оценка на блокчейн екосистема като алтернатива на съществуващата дигитална реклама
Аркади Шарков. Комуникиране на дигитални фискални политики по време на криза
Дискусия
СЛЕДОБЕДЕН ПАНЕЛ: 14.00 – 16.00 ч.
ИДЕНТИЧНОСТ И МЕДИИ
Модератор: ДОЦ. Д-Р СВЕТЛОЗАР КИРИЛОВ
Click here to join the meeting
Благовест Илиев. Регионална идентичност в национален ефир чрез предаването „България в 60 минути“ на БНТ 1 (01-28 февруари 2021 г.)
Пламена Папазова. Имиджът на идеалния български политик през 2021 г.
Анелия Георгиева. Кинестетичните средства като стратегия за изграждане на персонален имидж в кандидатпрезидентска кампания
Диана Стойчева. Комуникация, идентичност и бранд дизайн. Визуално и вербално представяне на корпоративния свят онлайн
Георги Филипов. "Корпоративна лоялност" в телевизионните спортни новинарски емисии: тенденции и практики
Атанас Лозанов. Метавселената на дигиталните по рождение
Дискусия