Александър Христов
Александър Христов е доцент във ФЖМК на СУ и в УНСС. Професионалният му опит в академичната сфера включва авторство и съавторство на шест книги и монографии, редица курсове в сферата на комуникациите и ръководство на два научно-изследователски проекта – за саморегулацията в маркетинговите комуникации и за промените в потреблението след 2020 г. Автор е и на над 90 публикации в наши и чужди издания.
Председател е на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРА) за мандат 2022 – 2024 и на Центъра за анализи и кризисни комуникации. Бил е журналист, заемал е мениджърски позиции в комуникационни отдели във финансови институции и в ПР агенции. Той е и управляващ партньор на ПР агенция Параграф 42. Агенцията е една от най-бързо развиващите се на пазара и реализира много стратегически кампании, увеличаващи ангажираността и дигиталното присъствие на брандовете.
Придобива докторска степен във ФЖМК през 2008 г. с тема, свързана с негативните въздействия на рекламата. Убеден е, че комуникациите могат да бъдат двигател на големи позитивни промени в бизнеса и обществото.